marți, 24 noiembrie 2009

La cantina cu dl. Rector UB, prof. dr. Ioan Panzaru - partea 3: finantarea ONGS-urilor

Salutare! (3.0, pe aceasta tema)

Buun. Iata ca am ajuns si la subiectul finantarea ONGS-urilor. L-am intrebat pe dl. Rector in ce masura Universitatea le poate finanta. N-are rost sa intru in toate detaliile, iar rezumatul suna cam asa: UB poate finanta prin servicii ale universitatii: cazare, masa, publicatii si materiale de promovare prin Editura Universitara.

Am vorbit si legat de FORS (Forumul Organizatiilor Studentesti din Romania, eveniment de referinta pentru miscarea studenteasca din Romania, organizat de ANOSR - Alianta Nationala a Organizatiilor Studentesti din Romania). Dansul a spus ca UB poate asigura materiale de promovare, masa (am vorbit de 200 de persoana) la cantine UB, materiale de promovare si logistice, poate si cazare, dar pentru un numar mai mic de oameni. O oferta foarte bogata si binevenita pentru respectivul eveniment. Urmeaza maine sa merg sa finalizez negocierile, impreuna cu coordonatorul forumului. FORS va si avea loc, de altfel, in spatiile UB (la Facultatea de Drept). Si pe langa FORS, am vorbit si de manualul bobocului ASPSE, care va fi si el printat in curand :). Daca primim toate acestea, sunt extra happy pe aceasta parte.

Bineinteles, dl. rector ne-a rugat sa anuntam de la inceputul anului universitar un buget, pentru ca universitatea sa poata planifica finantarea noastra.

Go go UB! :D
Mihai

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu