vineri, 24 aprilie 2009

Noutati...

Poate ca n-am apucat sa iti spun, dar s-ar putea sa restrictioneze internetul (europa se pregateste sa voteze un pachet de legi care ar putea permite providerilor de internet sa vanda accesul la pachete de siteuri, asa cum vinde accesul la canale TV). Mai multe informatii gasiti pe alt blog al meu.

In rest, am intrat din nou in ritm :). Facultate, proiecte, nebunii... Am pierdut vreo 2 ore doar cautand si downloadand si stergand Screen Recordere, multa vreme pe la facultate, cautand carti (despre care mi s-a spus ulterior, de un profesor foarte bun, ca nu ma ajuta prea mult...), si nu e (aproape) nimic mai aiurea decat timpul pierdut facand lucruri degeaba.

Iti doresc ca macar tu sa te bucuri de ziua asta, si de ce ai facut in ea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu