vineri, 17 aprilie 2009

Ne-am intalnit miercuri... dupa aproape un an

Studentii reprezentanti si candidatii pentru o astfel de functie, care au putut si au vrut sa raspunda chemarii mele, s-au intalnit miercuri, in sediul nou al Facultatii de Psihologie si Stiintele Educatiei (e vorba de studenti ai acestei facultati).

Dupa cum le-am promis, ne-am cunoscut putin, am povestit despre liniile de actiune ale procesului Bologna, despre drepturile studentilor, si am apucat sa povestim un pic si despre ce se intampla prin facultate (ce merge bine, ce ar putea sa mearga mai bine, si ce e necesar sa mearga mai bine). Intalnirea a fost una destul de lunga, insa parca prea scurta totusi, avand in vedere obiectivele ei, si s-a desfasurat fara probleme in sediul Asociatiei Studentilor la Psihologie si Stiintele Educatiei (ASPSE).

Prezenta m-a nemultumit putin, dar asta e doar un semnal ca trebuie sa gasesc si alte metode de a anunta si atrage atat reprezentantii, cat si studentii simpli la acest gen de intalniri.

In rest, astept cu nerabdare sa vad stabilita noua echipa de studenti membri in Consiliul Facultatii, si sa incepem lucrul!

Bucuria mea vine nu neaparat datorita simplei ocazii a intalnirii noastre, cat faptului ca pana acum, in acest an, nu am reusit sa ne intalnim :(. Insa privesc inainte...

... cu fericiiiiireee!!!

Mihai

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu