vineri, 21 august 2009

Out Standing!

Am fost astazi in parc... intr-o tinuta de dealer de droguri din America Centrala (asa cum apar ei in filmele de la Hollywood), am citit aproximativ o ora si jumatate din Robin S. Sharma "The monk who sold his Ferrari". M-am minunat din nou, intr-un sens foarte pozitiv, de faptul ca parcul din cetate e plin de oameni de toate varstele (pretty new pentru orasul meu).

Am decis sa-mi fac ordine in ganduri.. si am inceput sa constientizez momentele in care incep sa gandesc negativ, si sa ma corectez. Si am mai ales sa nu mai fiu lenes (si wow! merge!). Si am mai ales sa-mi controlez mediul. Si acum sa le iau pe rand:

1. Gandire pozitiva (exemplu): I-am spus maica-mii ca vreau sa merg in apropierea orasului sa fac meditatie africana. Ea, mai sperioasa din fire, a spus ca ma tzacanesc si ca ce-i aia, si ca sa am grija (de teama sa nu fiu manipulat de ceva secta). In mod normal, reactionam cu "Toleranta scazuta la frustrare" pentru ca eu consideram ca ea "trebuie" sa imi respecte alegerile si sa aibe incredere in mine si consideram ca-si "baga nasul unde nu-i fierbe oala"... si ma enervam (mai mult sau mai putin). Eh.. de data aceasta, am zambit frumos, mi-am dat seama ca reactionez irational (ca sa nu ma exprim mai dur), mi-am "zambit ochii", m-am ridicat in picioare si i-am aratat despre ce e vorba (o secventa de miscari + respiratie si un cantec ne-adresat nimanui - in particular, nici unei divinitati). Rezultatul - amandoi am plecat linistiti si fericiti dupa conversatie.

2. Harnicia:
exemplul 1: Citeam, la amiaz, si mi se facuse somn. Prin urmare, in loc sa renunt la citit si sa dorm (comportamentul standard), si sa nu fac nimic util toata ziua, m-am dus frumusel si am citit in parc. Avantaj eu :P
exemplul 2: M-am dus azi, cu fosta prietena la un foarte bun prieten de-al meu acasa. Nu prea aveam chef azi-dimineatza de aceasta activitate, si chiar ma gandeam sa-i zic ca nu mai mergem niciunde (ea era in oras la cumparaturi pentru ca urma sa plece intr-o excursie). Si nu aveam chef in mare parte si pentru ca aveam lucruri de facut. In fine.. m-am hotarat intr-un final sa merg, m-am ridicat, lenes, mi-am luat ceva pe mine si eram gata sa plec... cand m-am hotarat sa traiesc prezentul, sa ma simt bine si sa ma distrez in fiecare minut. Si mi-am luat tinuta de gangster din america centrala (aceeasi cu care am fost mai tarziu in parc) pe mine, o pereche de ochelari de soare, si m-am dus, si m-am simtit foarte bine: all fun, no regrets!

3. Controlul mediului:
Pai... aici sunt mai multe: imi aleg constient muzica pe care o ascult pentru mesaje... mi-am pus foi cu calitati ale mele scrise mari pe peretii camerei mele, NU mai lucrez nimic (nici citesc) in camera unde dorm (pentru calitatea somnului), am tot ce imi trebuie la indemana (ex. carte + dictionar cand citesc), si atat - ca sa nu fiu tentat sa ma apuc de 100 de lucruri deodata... si imi inchid (macar pe jumatate) laptopul cand citesc, ca sa nu fiu distras.. si merge!

Si mananc cel putin 1 fruct zilnic (practic mai multe).

Si toate astea sunt orientate spre scopul meu in viata... Dar mai multe mai incolo ;)



A Pure Energy @ work production

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu