luni, 24 august 2009

Do something that scares you.. every day!

Fa ceva ce te sperie.. in fiecare zi! Ieri a fost o zi interesanta. Am plecat de la bunici spre casa pentru a ma intalni cu un foarte bun prieten intors din Frantza, dupa o operatie foarte complicata. Am ajuns la gara, si.. surpriza! trenul cu care trebuia sa merg era anulat. Asa ca am decis sa iau ocazia. Nu e mare lucru, dar eu am mai luat ocazia o singura data... era nasol si pentru ca in oraselul mic in care stau bunicii mei, majoritatea lumii ii cunoaste (aveau un local.. unul din putinele, bunica-mea fusese invatatoare..), si deci, pe langa riscul de a nu fi luat de nimeni, mai era si riscul de a fi recunoscut si de a umbla vorba in sat ca vai de mine ce minune, nepotul lui Szalai a luat ocazia... in fine.. ciudat, dar adevarat (si ca in orice localitate mica, oamenii tind sa fie prudenti sa nu intre in "gura lumii").

Eh.. dupa 20 de minute de fluturat mana la cateva zeci de masini si indurat putina ploaie, am luat pana la urma ocazia din Ocna Mures pana in Teius, unde tocmai se pregatea sa plece un Intercity spre Alba Iulia.. dar fiindca pretul biletului era de 15.3 RON, am hotarat sa raman acolo. Si am inceput sa sun prietenii si fosti colegi de clasa sa vina dupa mine. Asta era, dupa ocazie, al doilea lucru care depasea usor comfort zone-ul meu.. pentru am sunat inclusiv o colega cu care n-am prea vorbit ultimii doi ani :-". Din fericire, n-am patit nimic, si un prieten bun si foarte foarte vechi a venit si m-a dus in Alba Iulia, acasa. Pe drum, am aflat ca urma sa mearga in orasul fostei lui prietene, pentru a se impaca, sau macar pentru a incerca sa se impace [fara sa o anunte in prealabil] - fosta prietena de care s-a despartit in urma cu 2 ani, intr-o masura mare datorita lui. Si m-am gandit.. WOW! Asta inseamna sa faci ceva ce te sperie, sa-ti iesi cu adevarat din zona de confort (el e si mai timid in general..).

Ready to scare myself again.. and again.. and again..

Si uite un exemplu de scarry thing facut si care are succes... Mare! in dezvoltarea personala a detinutilor pentru fapte de violenta (astfel incat sansele ca cei care participa la programul prezentat au cu 80% mai putine sanse de a se intoarce in inchisoare pentru fapte de violenta, fata de detinutii care nu participa la acest program).



Si un clip misto de la Anthony Robbins, despre succes si despre decizia personala de a avea succes si de a ne atinge obiectivele. [atinge si subiectul Fear of Failure]

Daca nu merge linkul de mai sus catre filmuletz va trebui sa-l vizualizati plecand de la acest link.


Enjoy!

A ReFreshing On the mark, Get set, Ready, Go! Tale

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu