marți, 19 ianuarie 2010

Minte sanatoasa in corp sanatos

Acum ceva (multa) vreme, am inceput sa ies la alergat cu Vale. Initial, au mai fost cativa colegi aspse-isti cu noi, cu timpul au disparut (mai putin noi si Alex, care si el a disparut o perioada buna). Mai cu fluctuatii, cu pauze si reveniri spectaculoase in minutul 90, ne-am tinut de treaba. Acum, pentru ca ne simtim atat de bine sportivi activi, si pentru am purtat unele din cele mai interesante discutii dupa alergat, sau uneori in timp ce alergam, am hotarat sa le oferim si altora experienta asta. Asa ca am facut un proiect, RunLight pe numele lui. Ce presupune? Presupune ca oamenii pot sa organizeze sau sa participe la iesiri la alergat.

Eh, destula vorbarie. Intrati pe http://runlight.wordpress.com si vedeti despre ce e vorba.

P.S. Urmatoarea alergare e joi de la 9, in Cismigiu. Detalii aici

Cu entuziasm,
Mihai :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu